ETIKETTER

tisdag, februari 21, 2012

Marnis kollektion för H&M

Nu har det släppts bilder på alla plagg, accessoarer och skor som kommer att ingå i Marnis gästkollektion för H&M. Gissa om det tog tid att sammanställa alla bilder?! Jag hade egentligen inga förväntningar då mönster inte riktigt är min grej, och mycket riktigt så tycker jag att kollektionen känns sådär. Dock har jag hittat några guldkorn bland både plagg och accessoarer. Som jag tidigare har sagt så tycker jag att Marni har sjukt läckra smycken så jag tycker det är kul att man kommer kunna köpa dem till bättre priser!
Vad tycker ni om kollektionen? Hittar ni någon favorit?




Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Linda sa...

Svarta halsbandet är en favorit hos mig =)

kram

21 feb. 2012 18:56:00  
Anonymous Linda sa...

svarta halsbandet är en favorit hos mig :)
kram på dig söta!

21 feb. 2012 18:57:00  
Anonymous Melissa sa...

Hej underbaraste Maria!

Tusen tack korban! Ukbo sidechste inshalla! Så fort du är i Stockholm måste du hälsa på! =)<3

Många kramar,
Melissa

22 feb. 2012 13:32:00  
Anonymous Eva sa...

Vilken konstig osammanhängande kollektion... blev inte särskilt inspirerad alls. Det enda jag tyckte var fint var den färgstarka toppen som du också valt ut :-)

23 feb. 2012 06:17:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Linda: Samma här, det är jättefint! :) Kramar

23 feb. 2012 23:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: Inget att tacka för!! Jag lovar, måste hälsa på dig och lille Michael, så söt! Stor kram!

23 feb. 2012 23:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eva: Men eller hur?! Inte riktigt min stil... Ja, den där verkar jättefin! :)

23 feb. 2012 23:34:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->