ETIKETTER

måndag, februari 13, 2012

Lyx eller budget: Stella McCartney


För något år sedan ungefär kom den här väskan ut hos Scorett och blev ganska ombloggad eftersom det är en lookie på en av Stella McCartneys väskor. Om jag ska vara helt ärlig så tyckte jag inte att den var så jättesnygg så jag köpte den aldrig. Sen någon månad tillbaka har Scorett börjat sälja den igen och gissa om den har sålt som smör? Jag själv upptäckte den igen genom att läsa den här tjejens blogg och blev lite kär i väskan. Kärlek vi andra ögonkastet kan man väl säga, haha. Här nedan ser ni två bilder på min väska.



Och här har ni några bilder på kändisar som gillar Stella McCartneys väska. Vill bara visa hur den ser ut "på", eftersom det är en ganska annorlunda väska med kedjor.


Det roliga var att jag dagen efter köpet såg väskan på tv då Camille Grammer i Real Housewives of Beverly Hills bar den. Ha!

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hej

Skulle du kunna tänka dig sälja din sån väska?

9 sep. 2012 12:00:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Hej! Tyvärr inte, är ju så nöjd med den. Men kollade upp åt dig och såg att den finns på tradera! Lycka till!

http://www.tradera.com/helt-ny-trendig-scorett-svart-vaska-auktion_341719_163330150

9 sep. 2012 13:03:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej! jag undrar om du är sugen på att sälja din väska? i sånt fall hör av dig till sophiagrimborg@gmail.com

11 dec. 2012 13:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->