ETIKETTER

fredag, februari 24, 2012

Lyx eller budget: Miu Miu


Ni vet de där rosa klackarna från Miu Miu som jag bloggat om flera gånger förut? Nu kan man köpa ett par lookiesar från Bianco och jag måste erkänna att dessa var riktigt lika originalet! Både vad gäller själva klacken och remmarnas design. Ska definitivt in till stan och prova dem! De kostar 499 kr och finns även i svart och orange. Sjukt snygga! De från Miu Miu går loss på 3 673 kr. I detta fall väljer jag "budget".
Vilket par hade du valt - lyx eller budget?

Sandaletterna från Bianco finns även i svart och orange:

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Eva sa...

Å så fina! Jag gillar ju orange men den här varianten ser lite för mörk och "smutsig" ut för min smak så de rosa är finast och jag väljer definitivt budgetvarianten om jag inte skulle vinna på lotto!

24 feb. 2012 18:27:00  
Anonymous tindra sa...

snygga!!!! rosa & svarta tack :)

26 feb. 2012 09:48:00  
Anonymous Anonym sa...

hej, vettu om dessa skor finns kvar i nån bianco butik för jag har letat efter i de flera månader men utan resultat! tack :)

30 sep. 2012 15:17:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Ingen aning faktiskt, ring och fråga? Kika på tradera? Lycka till!

30 sep. 2012 22:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->