ETIKETTER

torsdag, februari 23, 2012

Green tea candy


Tänkte tipsa er om världens godaste gröna te. Jag har alltid gillat vanligt, svart te och har egentligen haft lite svårt för grönt te som till och med låter äckligt mindre gott. Men för några år sedan smakade jag på ett grönt te i lösvikt med citrussmak från Lipton. Wow, snacka om att jag blev frälst. Det smakade verkligen som godis, yum! För några veckor sedan upptäckte jag att Lipton nu även säljer detta gröna te som påsar.

Eftersom grönt te är hälsosamt och bra för kroppen, kan jag varmt rekommendera detta te om ni, liksom mig, har svårt för grönt te i vanliga fall.

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->