ETIKETTER

lördag, januari 14, 2012

Utmaning

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Året var 2002. Jag slutade nian och under den sommaren åkte jag på språkresa till Eastbourne. Hade världens roligaste sommar och lärde känna massa nya människor som jag än idag har kontakt med.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Förra året var ett lugnt och händelserikt år. Händelserikt för att jag utvecklades otroligt mycket som människa och lugnt eftersom jag lärde mig att ta hand om mig själv på ett nytt sätt.

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
- Gurka
- Pistagenötter
- Chips
- Choklad
- Frukt

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Oj, jag kan många! Jag är en sån där person som har lätt för att lära sig sångtexter. Här är de senaste fem som jag lyssnade på:
- My favourite things med The Sound of Music
- Someone like you med Adele
- One life med James Morrison
- Run Joey Run med Glee
- Don't stop believin' med Glee

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
- Aldrig sluta resa runt till olika platser
- Köpa hus i olika världsdelar
- Skänka till olika välgörande ändamål, hjälpa människor som har det svårt.
- Köpa upp massa tv-produktioner i Hollywood så att jag kan bli bästa kompis med alla i mina favoritserier (haha!)
- Shoppa!

6) FEM DÅLIGA VANOR
- Twitter-beroende
- Biter i läppen
- Lite för envis ibland
- Snoozar ALLTID, ställer klockan lite tidigare så att jag har tid att snooza, haha!
- Dricker alltid vatten efter att ha borstat tänderna på kvällen - smakar inte gott, men jag är ju aldrig törstig innan jag ska borsta, haha!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- Fotografera och bildredigera
- Umgås med människor jag tycker om
- Blogga
- Shoppa
- Resa

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
- Klänningar/kjolar som slutar ca 20 cm ovanför marken
- Sammet
- Fruktmönster
- Herrskor
- Kommer inte på något mer... svårt!

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
- Min MacBook Pro
- Min iPhone
- Mina böcker
- Min systemkamera
- Min puderdosa, har med den ÖVERALLT!

10) NÅGRA PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Gabriella, Anna, Mellose, Victoria, Linda, Tindra, Pernilla, Eva, Dalida och Lauries.

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous laurie sa...

va roligt! ska göra den nu, tack för tipset fina du! <3

14 jan. 2012 23:23:00  
Blogger Juliannie sa...

Oj Maria, det var faktisk inte helt lätt att anta din "lilla utmaning", det tog tid att tänka efter vad jag egentligen tycker och tänker ;-) Men nu är det gjort!

15 jan. 2012 08:30:00  
Blogger Victoria - My life My Love sa...

Visste inte om denna utmaning... hade missat den totalt :) Ska fixa de under dagen gumman.

16 jan. 2012 10:13:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->