ETIKETTER

fredag, januari 13, 2012

Så får du matta naglar


1, Scratch Nails. 2, Essie. 3, Depend. 4, Make Up Store. 5, China Glaze. 6, IsaDora.
Jag fick en fråga (angående inspirationskollaget med naglar) om jag kände till ett svart lack med mattande effekt. Jag tänkte därför tipsa er alla om att det finns många genomskinliga nagellack som har en mattande effekt. Det betyder att man kan använde dem till alla möjliga nagellacksfärger. Det blir dessutom himla mycket billigare i längden. Här ovan har jag listat några olika märken som säljer denna typ av mattande topplack.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vilken skulle du rekomendera. Jag har depends, men den funkar inte :(

10 feb. 2012 16:00:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Vad tråkigt att den inte fungerar! Jag har inte testat själv så vågar inte välja ut en favorit. Depend tillhör de billigare märkena så mitt tips är att kanske gå och pröva de dyrare, besök ex make up store och testa deras i butik? Lycka till!

10 feb. 2012 16:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->