ETIKETTER

måndag, januari 16, 2012

Ny vecka - Nya tag!

Hej alla glada och mindre glada!
Idag har jag haft en riktigt bra dag. Har startat ett nytt projekt som jag velat sätta igång rätt länge, men som blivit försenat gång på gång av olika anledningar. Men idag gick allt jättebra och jag är så nöjd! Hur har er dag varit? Bra? Hoppas det!

Jag såg gårdagens Golden Globe-gala men blev inte så jätteimponerad av klänningarna som bars upp. Hittade två, tre stycken som var fina, men ingen som inspirerade så värst mycket. Men det gör inget, tror jag vet precis hur min klänning till min kusins bröllop ska se ut. Nu gäller det bara att hitta den. Blev mest glad över att min idol Christopher Plummer (Kapten von Trapp i Sound of Music) vann en Golden Globe för "Best Supporting Actor". Blev samtidigt besviken över att Leonardo DiCaprio inte vann sin kategori. Han är GRYM och jag älskar alla hans filmer.

Gjorde förresten den godaste smoothien jag någonsin gjort tidigare ikväll. Hade nämligen i en ny ingrediens som jag inte testat förut. Blev så otroligt gott! Berättar mer imorgon. Nu ska jag bädda ner mig själv i sängen med min bok och läsa lite innan jag somnar. Just nu läser jag Twilight-böckerna. Är inne på den andra boken. Godnatt allihopa, vi hörs imorgon!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

vad söt :D:D

16 jan. 2012 23:02:00  
Anonymous Eva sa...

Låter härligt att äntligen komma igång med något som väntat! Min dag var riktigt bra trots dåligt väglag på morronen, åkte förbi en bilolycka...usch. Fick allt gjort som jag hade tänkt. TV blev den fina serien Mildred Pierce, författaren måste ha haft en riktigt jobbig tonåring hemma när han skrev boken, ha ha.

17 jan. 2012 06:14:00  
Anonymous My sa...

Va fin du är :9 Inte så vanligt att man få se en riktig bild på dig.

Kram

17 jan. 2012 14:49:00  
Anonymous tindra sa...

Hoppas du haft en fin måndag..kram på dig
vad jobbar du med nu?

17 jan. 2012 19:07:00  
Anonymous Bettan sa...

Finaste Maria. Det lyser om dig <3

18 jan. 2012 13:35:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->