ETIKETTER

fredag, januari 20, 2012

Nagellack för 20 kr/st

När vi handlade igår på Ica Maxi, hade de ställt ut fyra stora lådor fyllda med nagellack från IsaDora. Det stod att det var utgående färger och att de därför bara kostade 20 kr/st. Jag hittade tre färger som jag blev nyfiken på och köpte. IsaDoras lack tillhör verkligen mina favoriter. Inte bara för att de finns i alla möjliga snygga färger, utan också för att deras lack torkar så himla snabbt! Jag har MÅNGA gånger fått måla naglarna när vi sitter i bilen på väg mot tillställningar, bara för att jag aldrig hinner med det hemma. Och det torkar rekordsnabbt! Dessutom är penseln bred och lätt att hantera.

Jag provade färgerna lite snabbt för att fota och visa er. Visst är de snygga? Den isrosa-färgen (106) är såååå snygg! Gillar den korall-färgade (166) också väldigt mycket. Den mörka (185) innehåller blå/grönt skimmer som tyvärr inte syns lika mycket som jag hade velat. Men snyggt ändå!



Etiketter: , ,

7 Comments:

Blogger Victoria - My life My Love sa...

Riktigt fynd! Snygga färger dessutom

20 jan. 2012 13:51:00  
Anonymous Eva sa...

Å som en en massa smågodis! Har faktiskt inte provat Isadoras nagellack - är dom hållbara också? Kan förresten lägga till en kommentar på ditt inlägg om matt överlack vilket jag inte gjorde då - jättesnyggt tycker jag, fick verkligen lust att prova!

20 jan. 2012 13:57:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eva: Ja, absolut, de håller jättebra! Kan verkligen rekommendera om du ännu inte har testat deras lack. :-)

20 jan. 2012 14:07:00  
Blogger Steph sa...

Åh vill också! Underbar färger, framförallt coral :)

20 jan. 2012 15:12:00  
Anonymous Anna sa...

Ahhh grymt! Jag är besatt utav nagellack..

20 jan. 2012 20:25:00  
Anonymous Anonym sa...

ville bara tipsa om en sak. jag brukar bli lite smått irriterad när jag målar mina naglar för jag tycker inte att det torkar tillräckligt fort så jag hittade en topplack som är underbart!! den torkar dina naglar på några minuter och då menar jag torkar så det känns som att du målade dem för timmar sen och om du skulle råka komma åt nageln (vilket allt har varit mitt problem när jag målar mina naglar) så händer det inget med den, den blir inte förstörd alls! Den heter Seche Vite, dry fast top coat.. den är lite dyr men jag tycker de är lätt värt sina pengar :) (finns på Kicks)

ha en bra dag! :)

21 jan. 2012 19:36:00  
Anonymous Anonym sa...

Den röda färgen var för fin!!!

23 jan. 2012 15:24:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->