ETIKETTER

torsdag, januari 26, 2012

Mint green


Minns ni att jag i förra veckan sa att jag vill ha ett par mintgröna jeans? Och det är faktiskt tack vare skådespelerskan Ashley Madekwe! Jag såg att Anni (tack!) hade tipsat om att Ashley i tv-serien Revenge (ni vet, den jag tipsade om för ett tag sedan!) hade en modeblogg och klickade mig genast in dit. Jag älskar hennes stil! Hon bjuder på så härliga och inspirerande outfits. Jag vill ha ett par liknande jeans som hon har på bilden, tyvärr finns det inte så många snygga i de svenska webbutikerna just nu. Cubus var de enda som hade fått in ett par som faktiskt såg snygga ut. Dock vill jag ha en mer turkos nyans av mintgrönt, precis som de Ashley bär. Dessa finns också hos Asos, men jag vill inte beställa utan att prova först. Sen tror jag att butikerna snart kommer att få in massa fina mintgröna jeans, de brukar ju vara rätt så snabba med att snappa upp modebloggarnas cravings, haha!
Eget kollage med foto lånat från Ashley Madekwes blogg.

En rolig (tråkiiiig) grej:
Jag har varit sååååå nära att köpa klackarna som Ashley har på sig på bilden. De kommer från Topshop och är för snygga. Gissa om jag ångrar att jag inte köpte dem? Vill ha nuuuu!

Etiketter: , ,

13 Comments:

Anonymous Ida sa...

Åh! Är de på bilden från Cubus?
De ska jag kolla in isf.

Superfina och billga kan man ju gissa.

26 jan. 2012 10:40:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ida: Japp, de kommer från Cubus. Ska också spana in dem imorgon, berätta gärna vad du tyckte sen! :)

26 jan. 2012 10:58:00  
Anonymous Elin sa...

Snyggt! Jättefina :)

26 jan. 2012 11:37:00  
Blogger Victoria - My life My Love sa...

Provade dom i Cubus igår...dock fanns dom på rean. 99 kr för ett par byxor...skitfina.

26 jan. 2012 14:59:00  
Anonymous Sari sa...

Så fina!

26 jan. 2012 18:46:00  
Anonymous Anna sa...

ÄLSKAR henne, hennes stil ligger väldigt nära min egna :) Topshop har fått in jättefina mintjeans har jag för mig! Men tror att vi kommer se det i var och varannan butik väldigt snart :) Och ja, jag var också nära på att klicka hem de där skorna förut...så fina ju...

27 jan. 2012 18:58:00  
Anonymous Anni sa...

Åh varsågod söta! Hennes stil är grym :-)) Kramis <3

31 jan. 2012 00:24:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Elin: Visst är de? Vill dock ha ett par som går mer åt turkost...

1 feb. 2012 13:39:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Victoria: Va?! Är det sant? :D Här kostade de 199 kr eftersom de var nyheter i butiken. Köpte du dem?

1 feb. 2012 13:40:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sari: Verkligen, gillar att de är stuprör också!

1 feb. 2012 13:41:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anna: Jag ÄLSKAR hennes stil också. Så otroligt snygga kombinationer hon lyckas med. Verkligen inspirerande. Jag kikade snabbt in hos Topshop o Gallerian men det fanns inte så mkt. Hann inte gå till den andra butiken för o kolla :(

1 feb. 2012 13:42:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anni: Tack sötis, blev så himla glad av att hitta hennes blogg! Kram!

1 feb. 2012 13:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Amode: Det finns också ett par på Halens ( lite konstig affär enligt mig ) men ändå goregeus. Jätte söt och fin blogg i mina ögon, fortsätt så!!!

26 mars 2012 22:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->