ETIKETTER

onsdag, januari 18, 2012

Imorgon släpps Versace Cruise Collection for H&M


Hej vänner! Har ni haft en bra dag? Hoppas det! :-)
Jag ville bara påminna er om att Versace släpper sin Cruise Collection imorgon klockan 10.00. Som jag nämnt tidigare så finns denna kollektion endast till försäljning på nätet. När jag skulle göra kollaget ovan ville jag välja ut ett favoritplagg, men tyvärr så kände jag rätt så snabbt att denna kollektion inte är något för mig. Det jag tyckte om mest var de vita jeansen och armbandet. Dock inte så pass mycket att jag vill köpa dem. Som ni vet så är jag ingen mönster-tjej, speciellt inte frukter! Och tyvärr så präglas nästintill varje plagg av frukt- och växtmönster.

Ps! Känner du som jag? Spana då in deras handdukar istället. De är faktiskt helt ok.
;-)

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous tindra sa...

Nope kollektionen var inget för min del heller...hemskt med fruktmönster!
hehehe såg inte utmaningen,ska fixa den ikväll sötis....ha en underbar dag!! kram

19 jan. 2012 08:52:00  
Anonymous Linda sa...

Håller med dig, inget som föll mig i smaken heller! Frukter? Hehe usch inte alls min stil, det var mycket klotter.

kram på dig!

19 jan. 2012 16:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->