ETIKETTER

fredag, januari 27, 2012

Hindersmässan


Hej alla glada bloggläsare! Idag är det fredag, yaaay! :-)
Förberedde detta inlägg för några timmar sedan (därav "god morgon") men jag hann aldrig posta det. Satt och åt min vanliga frukost, skivat äpple med massa kanel och lite salt, ihop med några matskedar havregryn. Världens bästa frukost, ni anar inte! Skönt att slippa koka gröten på morgonen, tack Bob Harper för tipset, haha.

Idag har jag massa ärenden på stan, när jag är klar ska jag besöka Hindersmässan här i Örebro. Varje år anordnas denna torgmarknad i Örebro och det är en tradition sedan 1300-talet. Ska bli jättemysigt att gå runt i världens mysigaste stämning och shoppa lite. Om några timmar ska jag träffa en vän och luncha på en av mina favoritrestauranger. Och snart är det helg!!! Hoppas att ni alla får en härlig dag!

Etiketter: ,

10 Comments:

Anonymous dagmamma sa...

Aa men dessamma önskar vi dig :)

27 jan. 2012 12:02:00  
Anonymous Anonym sa...

Ha en underbar dag!!

27 jan. 2012 12:57:00  
Anonymous Elin sa...

Bra frukost tips! Såg gott ut :) Ska testas!

Sv: Ja visst gör det, mycket roligare att träna med snygga kläder ;)

27 jan. 2012 14:56:00  
Anonymous Anonym sa...

Vilken är din favorit restaurang?

28 jan. 2012 23:41:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Dagmamma: Tack snälla! :) Hoppas din dag var fin!

29 jan. 2012 11:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Tack ska du ha!

29 jan. 2012 11:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Elin: Ja, gör det. Verkligen supergott och mättande.

29 jan. 2012 11:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Den heter Amica More och serverar lunchbuffé på vardagar. Supergott!

29 jan. 2012 11:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Maria, testade denna frukost men den va inte ätbar utan socker. Kör du verkligen utan socker? Eller e det jag som e van att allt skall vara sött...

1 feb. 2012 09:53:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Är det sant? Haha, jag vet faktiskt inte, men själv gillar jag kombon av syrligt och salt. Så egentligen är det inte så jättesött. Kolla på videon jag länkar till i texten. Om du vill ha det sötare kan du testa att ringla lite honung över som är lite nyttigare än socker. =)

1 feb. 2012 13:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->