ETIKETTER

söndag, januari 22, 2012

Helgen som gått

Hej bloggläsare! Hur har helgen varit? Har ni hittat på något roligt?
I fredags var jag iväg och firade en väninnas examen. Det blev en lång och livlig kväll fylld med massa skratt, god mat och roliga lekar. Jag har ÄNTLIGEN lärt mig hur man spelar "Maffia". Ni vet, den där leken de alltid körde i Big Brother förra året (jaaaa jag kollade, döm mig inte hahaha). :-)

Igår drog några av oss tjejer på bio. Vi valde Leonardo DiCaprios nya film J. Edgar som precis haft premiär. Hade egentligen inga förväntningar (precis som man inte ska ha, för då brukar det bli bra) men hjälp vad långtråkig den var. Längtade efter att den skulle ta slut.

Idag var vi bl.a. iväg en sväng till Marieberg Galleria. Jag lämnade tillbaka två väskor som jag köpte förra söndagen. Besökte även Glitter en snabbis för att leta reda på ett snyggt smycke som jag blivit tipsad om. Jag var rädd att det skulle vara slutsålt, men jag fann det! Köpte till och med två, haha! Kan visa er lite bilder imorgon.

Hittade även detta roliga klipp på min stora favorit, Sofia Vergara (från komediserien Modern Family). Jag ÄLSKAR henne. Här besöker hon Ellen DeGeneres och får en liten smink-makeover. HAHAHA!

Etiketter: ,

13 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hhahahaahaha Ellen är BÄST! Men Sofia Vergara var klockren hon med (speciellt i klippet) hahaha, dog av garv!//Zii

23 jan. 2012 13:59:00  
Blogger Al sa...

hahaha jag älskar Sofia Vergara !

23 jan. 2012 14:05:00  
Blogger Al sa...

hahaha jag älskar Sofia Vergara

23 jan. 2012 14:05:00  
Anonymous tindra sa...

Hahhahahhahahahah bästa klippet!!! Hon e cool sofia v :)
Älskar hennes brytning!

23 jan. 2012 19:53:00  
Anonymous Anonym sa...

Hahahahaha! Ellen är så rolig

24 jan. 2012 12:36:00  
Anonymous Eva sa...

Min helg var väldigt mysig - 1 års-kalas! Lägger snart upp lite bilder...

25 jan. 2012 06:21:00  
Anonymous L.O sa...

Love Sofia Vergara, så himla snygg & rolig!

25 jan. 2012 16:35:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Zii: Hahaha, jag med, så klockrena!

1 feb. 2012 13:51:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Al: Haha mee to, sååå underbar. älskar att hon bjuder på sig själv så mkt.

1 feb. 2012 13:51:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tindra, haha den har ju verkligen blivit uppmärksammad ;)

1 feb. 2012 13:52:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: LOVE HER =)

1 feb. 2012 13:52:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eva: Åh, ska spana in din blogg!

1 feb. 2012 13:52:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

L.O: Hon är grym :D

1 feb. 2012 13:53:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->