ETIKETTER

fredag, januari 06, 2012

Glittertoppar


Hallå där!
Hoppas att ni alla hade en rolig nyårsafton. Vi hade hur kul som helst! Kan visa bilder så fort jag fört över dem till datorn. Drog på mig en förkylning efter nyår så jag har inte haft någon ork till att blogga i veckan. Är fortfarande inte helt kry men saknar bloggandet... Såg att dessa snygga toppar ramlat in i H&Ms webbutik. Hur läckert som helst att matcha ihop med tighta jeans. Dock verkar de lite väl korta framtill? Någon som har sett dem i verkligheten och kan svara på det? Hade annars klickat hem dem direkt! Pris: 199 kr.

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Oh tack för inlägget! Letat efter en liknande topp, ska kicka på dessa ;)

7 jan. 2012 00:15:00  
Anonymous candy sa...

fin blogg:) Allt bra idag?? :D

7 jan. 2012 20:46:00  
Anonymous Pernilla sa...

Hej hopp!
Snygga tishor. Ska in på H&M idag så ser jag något lovar jag att säga till. =)

8 jan. 2012 15:06:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej och gott fortsättning!!! Kram

8 jan. 2012 19:10:00  
Blogger maria sa...

jag har köpt dessa! bägge två faktiskt. är inte alls korta framtill... skitsnygga

9 jan. 2012 01:31:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Kul att jag kunde hjälpa =)

Candy: Tack så mkt! =) Allt är finfint! Själv?

Pernilla: åh vad snällt, tack! :)

Anonym: Tack detsamma! Kram

Maria: Är det sant? Åh blir sugen på att kicka hem!

11 jan. 2012 13:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->