ETIKETTER

tisdag, december 06, 2011

Skicka tillbaka Versace


Här hemma har jag svårt för att bestämma vad som ska skickas tillbaka till H&M ur Versace-kollektionen. Det lutar nog åt att jag lämnar tillbaka klackarna, trots att jag tycker att de är sjukt fina. De känns nämligen en aning för höga. Eller nej, äsch, jag vet inte. Halsbandet till vänster tycker jag är hur coolt och läckert som helst men jag undrar, när ska jag använda det? Dessutom trodde min man att jag var knäpp när jag visade honom det, hahaha. Det föll honom inte riktigt i smak... Vissa grejer ur kollektionen var fina, men de känns ändå fel på något sätt. Förstår ni vad jag menar?

Sandra, du ville kanske köpa halsbandet? Maila mig snarast så kanske vi kan fixa det!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous laurie sa...

hej fina du! tycker absolut du ska lämna tbax skorna för dem känndes riktigt osköna när jag kikade på dem i butik. halsbandet är fint fast riktigt svårburet och kan lätt kännas en aning konstigt..
så tycker du ska lämna tbax dom :) behåll dock den fina scarfen den är to die for! <3

6 dec. 2011 23:19:00  
Anonymous Anna sa...

Om de här prylarna är slut i butik och på webben så borde du lägga upp dem på eBay snabbt som attan innan hyserin lagt sig helt, då kan du nog tom kanske tjäna en liten slant!

7 dec. 2011 00:10:00  
Anonymous Tanja sa...

dom skorn aär så snygga! såg dom igår på H&M kunde nästan inte hålla fingrarna i styr=)

7 dec. 2011 06:38:00  
Blogger Juliannie sa...

Men vad synd att skorna känns obekväma, de är ju såå snygga! De kanske ändå kan fungera som "car to bar"-skor ;-)?

7 dec. 2011 10:22:00  
Anonymous Anonym sa...

hur höga är klackarna exakt? vad är det som är så obekvämt med dem: är de liksom skavsår-obekväma eller jag-vinglar-trots-att-jag-kan-konsten-att-gå-i-höga-klackar-obekväma? lite nyfiken för de är hur läckra som helst =) det är ett par såna klackar som drar till sig ALLA tjejers uppmärksamhet på vilken fest du än går på....and that's how a pretty lady likes it.

7 dec. 2011 13:10:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Laurie: Tack söta du för dina råd! Är lite osäker på scarfen också!! Beslutsångest, haha!

Anna: Om jag ändå orkade sälja på tradera/ebay... Blir nog att jag skickar tillbaka ändå...

Tanja: Dom är hur läckra som helst =)

Eva: Åh jag vet, har också tänkt på det. Men de känns för dyra för att vara ett par "car to bar" skor...

Anonym: Hahaha, jag vet precis hur du menar! De är ca 12 cm men jag tycker att de är obekväma för att de inte har ngn platå framtill. De blir både obekväma (får ont framtill på foten) och svåra att gå i då det vinglar lite. Men de är ju såååå snygga!

7 dec. 2011 14:12:00  
Anonymous Ida sa...

I kollektionen som släpps i januari på nätet ingår ett par likadana pjucks i guld. Om du är mer sugen på det tänkte jag...

7 dec. 2011 22:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ida: Åh, är det sant?! Guld är nog ännu finare, men om de är likadana så är de kanske också "vingliga" för mig. :( tack söta för tipset! Förresten Ida, jag kan inte komma in på din blogg. Eller jo det går men min dator hänger upp sig varje gång jag försöker kommentera hos dig.... :(

7 dec. 2011 22:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->