ETIKETTER

tisdag, december 27, 2011

Pingvinernas hemlighet



Något som jag kanske inte har berättat är att jag älskar pingviner. Om jag fick välja, och om det var möjligt, så skulle jag ha en pingvin som husdjur. Men det går ju inte. Men så hittade jag dessa söta pingviner! De har fått flytta in hos mig och Anna (som också gillar pingviner). En hos mig och en hos henne. Det är nämligen så att dessa två har en sak gemensamt. En i nuläget väldigt hemlig sak. Mohaha. Haha. Och det bästa med dem är att de börjar stampa när man skruvar upp dem.
Pingvinerna stampar loss.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

haha men vad söta! och udda val av djur ;)

28 dec. 2011 17:06:00  
Anonymous Anna sa...

:D HAN ÄR SÅ SÖT!

28 dec. 2011 17:33:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->