ETIKETTER

tisdag, december 27, 2011

Nya Chanel-iga koftor


För några veckor sedan köpte jag en blå och svart kofta från H&M. Kunde inte bestämma vilken färg jag tyckte bäst om, så båda fick följa med hem. Kikade nyss i deras webbutik och såg att de har nu fått in dem. De finns även i grönt, rosa, beige och vitt. Den vita var också riktigt snygg, såg den dock aldrig i butiken när jag provade. Visst känns de lite "Chanel-iga"? De kostar bara 199 SEK så de är ju verkligen prisvärda.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

BRIHEE!!

27 dec. 2011 18:09:00  
Anonymous laurie sa...

Galet snygga! Köpte 3 stycken, den vita, den svarta och den rosa. Dock tänkte jag tipsa dig om att dem är felmärkta. S motsvarar XS och tvärtom. Dem var slutsålda i dessa storlekar första dagen här i sthlm, så köpte den vita & svarta i S för säkerhetskull bara för att jag ville ha dem mest. Sedan, när jag skulle testa hemma så satt S riktigt tajt medans rosa XS satt jätte löst och jag var tvungen att vika in armarna så att den skulle passa :/ Till slut fick jag gå byta ut alla mot S hahha och då passade dem :D ( har ju egentligen xs)

27 dec. 2011 22:30:00  
Anonymous Anna sa...

WOW smarrigt kollage!

28 dec. 2011 17:34:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->