ETIKETTER

lördag, december 24, 2011

Min julklänning


Hej allihopa! Klockan är över tolv så nu är det faktiskt julafton! :-) Haha. Jag har bloggat lite dåligt de senaste dagarna men jag har haft fullt upp med massa annat kul som ska fixas inför jul. Men det förstår ni nog själva, tror inte det är så många som sitter och surfar framför datorn under dessa dagar. Eller?

Idag har jag äntligen köpt klart alla julklappar. Här hemma körde vi syskon en rätt så rolig lek då vi skrev ner allas namn på pappersbitar och lottade fram vem vi skulle köpa julklapp till. Alla fick var sin person och vi vet fortfarande inte vem som fick vem. Det avslöjas på söndag då vi byter julklappar. Som många av er redan vet så firar vi jul enligt tradition på juldagen istället för på julafton.

Har inte bestämt till hundra vad jag ska ha på mig ännu men det kanske blir den här röda skapelsen som jag köpte i förra veckan. Tycker den passar bra ihop med en lite kortare kavaj eller kofta. Men vi får se!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jättesnygg, varifrån?

27 dec. 2011 11:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->