ETIKETTER

torsdag, december 01, 2011

Min beställning från Versace for H&M


Nuuuuuuu är jag tillbaka igen! Lagom i tid till första december! Har ni saknat mig? Det blev ett oplanerat uppehåll eftersom jag hade så sjukt mycket att göra. Men nu kör vi på som vanligt igen. Har satt igång snöfallet på bloggen i år igen för att höja mysfaktorn lite.

Här ovan ser ni ett kollage som jag gjorde i förra veckan. Hade inte fått mina grejer från Versace ännu så jag satte ihop kollaget för att visa er vad jag har beställt. Utöver dessa sex, beställde jag en grej till min man som inte är med i kollaget. Det blev alltså hela sju grejer och jag som inte ens hade tänkt att köpa något. :-)

Och nu har jag fått alla grejer men jag tror inte att jag ska behålla dem alla. Det var några som undrade hur jag lyckades köpa när sidan låg nere? Ja, den låg nere ett bra tag, men jag gick in och uppdaterade. Det hände flera gånger att sidan slutade att fungera precis när jag skulle till kassan. Frustrerande. Då bestämde jag mig för att "så fort jag får tag på EN vara så köper jag den direkt". Så jag beställde hela tiden en i taget. Och det funkade. Beställde dessutom grejer som jag var lite osäker på, men jag ansåg att det var bättre att beställa det jag var nyfiken och sedan skicka tillbaka det jag inte ville ha. Så vi får se vad jag behåller!
Köpte ni något ur kollektionen?

Etiketter: ,

10 Comments:

Anonymous Eva sa...

Ooo vilka otroligt snygga skor... och så gillar jag arbandet med blommorna! Själv har jag inte beställt eller köpt något från kollektionen. Och så har jag saknat dina inlägg förstås ;-)

1 dec. 2011 12:20:00  
Anonymous Anonym sa...

Kul att du är tillbaka :)
Skorna var jätte fina!

1 dec. 2011 15:13:00  
Anonymous Anna sa...

OM vi har! :D Du får visa lite outfitsbilder med varorna sedan :)

1 dec. 2011 16:32:00  
Anonymous Desslikes | High heels gives you a better view. sa...

Kul att du är tillbaka :) Ne köpte inget, var lite sugen på guldarmbandet längst upp i ditt kollage men hoppade då jag är en "silvertjej". Min mamma köpte dock den svarta kjolen med samma print som dina leggings längst ner och en klänning, hon gillade kollektionen - jag var mer inne på Lanvin samarbetet sist och köpte grejer då ;P

1 dec. 2011 18:46:00  
Anonymous Melissa sa...

Hallå sötis! =)

Ville faktiskt bara ha guldarmbandet, men jag orkade inte uppdatera hela tiden. =( Bricho korban! kramis

1 dec. 2011 20:34:00  
Anonymous Ida Eriksson sa...

Åh de där skona är jävligt niciga alltså! Behåller du dem?

2 dec. 2011 09:38:00  
Anonymous Sandra sa...

Hej maria!
va roligt att du lyckades få tag på så mycket!

Om du inte gillar halsbandet med "leopard huvudet" så köper jag det mer än gärna av dig!!!

2 dec. 2011 22:53:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandra: Maila mig!

6 dec. 2011 11:30:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ida: Oh jag har inte bestämt mig ännu :(

6 dec. 2011 11:30:00  
Anonymous Karin sa...

Fint ihopplock du gjort! Nej, blev inget köp för mig

6 dec. 2011 12:06:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->