ETIKETTER

måndag, december 12, 2011

Lussekatter


Puuuh. Jag är helt slut. Har bakat lussekatter igen. Blev inte alls nöjd med hur de blev förra gången så ikväll bakade jag en ny sats. Och gissa om det blev bra? De blev så himla saftiga att det inte är sant! Kan lägga ut bättre bilder imorgon om ni vill.

Jag ligger helt däckad i soffan just nu och kollar lite halvt på David Letterman. Boring. Ska nog ta och lägga mig strax. Imorgon ska jag köpa en massa julklappar på stan. Har ni köpt era julklappar ännu? Tänkte beta av hälften av mina imorgon.

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous tindra sa...

gott & fint.....själv hoppas jag att jag har orken att baka lite lussebullar m massa god fyllning ikväll efter barnen lagt sig :)
Kram på dig & mysig Lucia på er.

13 dec. 2011 12:21:00  
Anonymous Anonym sa...

MUMMMSS!! ÄLSKAR LUSSEKATTER MED SAFRAN!!

13 dec. 2011 12:54:00  
Anonymous Eva sa...

Vad duktig du är! Inga bullar bakade här och inga julklappar ännu... lite stressig känsla, men jag har i alla fall lagt in sill som är mitt bidrag till en julknytis på torsdag. På fredag eftermiddag har jag tagit ledigt och åker med mannen till Stinsens köpcentrum i Sollentuna och kör järnet med inköpen. Ett super centrum med gratis parkering i varmgarage så man kan lägga kvar jackan i bilen och bära ner påsar vartefter man får fullt att bära :-)

13 dec. 2011 22:30:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tindra: Hoppas bakningen gick bra för din del. Gott med fyllning! :) Kram!

Anonym: Jag med! :)

Eva: Äsch ignorera stressen, det brukar ju alltid lösa sig ändå till slut :) Passa på att f¨så mkt som möjligt gjort på fredag! Åh det är perfekt med garage så man kan lämna jackan som du sa. Idag var det hur jobbigt som helst att springa på stan i kylan med varm vinterjacka, blev ju såååå varmt inne i butikerna! Lycka till med shoppingen!

13 dec. 2011 22:47:00  
Anonymous Anonym sa...

Snälla lägg upp din recept!! Har misslyckats 2 ggr. :/

15 dec. 2011 14:46:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->