ETIKETTER

lördag, december 31, 2011

Gott nytt år!


Hej vänner!
Hur har ni haft det i dagarna? Själv har jag varit lite dålig i halsen. Jobbigt med slemhosta! Ikväll har vi hyrt lokal för att fira nyårsafton med släkten. Där ska vi äta gott och umgås och ha roligt. Jag tänkte baka lite och ta med mig lite bakverk. Fotar och lägger upp bilder senare så att ni får se. Har även bilder från i julas som jag inte har hunnit visa ännu... Hinner egentligen inte sitta framför datorn nu men tänkte bara ge er en snabb statusuppdatering eftersom jag inte hunnit blogga i veckan så pass mycket som jag har velat.

Hoppas att ni alla får en underbar kväll ihop med de människor som betyder som mest för er. Tack för ännu ett fantastiskt år med alla er som läser min blogg. Vore det inte för DIG så hade jag nog inte bloggat idag. Under den senaste månaderna har ni som läser blivit allt fler och det gör mig så otroligt glad. Samtidigt är det lite scary att ni är så många. Men inte scary-bad, utan scary-good! Haha :-)
Gott nytt år vänner, må det nya året bringa er kärlek, glädje, god hälsa och lycka! Och som Oprah Winfrey sa; "Cheers to a new year and another chance for us to get it right".
Kramar från Maria.

Etiketter:

8 Comments:

Blogger Steph sa...

Snygg animering! Gott nytt år :)

31 dec. 2011 14:03:00  
Anonymous Anonym sa...

Gott nytt år Maria :)

31 dec. 2011 15:46:00  
Anonymous Anna sa...

Gott nytt år Maria! Jag är så glad att vi fått kontakt under året som gått, du är en fantastisk människa! Tusen kramar!

31 dec. 2011 16:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Gott nytt år Maria :)

31 dec. 2011 22:05:00  
Anonymous Melissa sa...

Du är bäst Maria!
Önskar dig all lycka med massa framgång här i livet! =)

Fortsätt med det du gör, för du är grym på det!

Kram,
Melissa

1 jan. 2012 11:35:00  
Anonymous Anonym sa...

Det samma till dig goda Maria. Det Nya året kommer att bringa dig glädje, kärlek, välstånd och god hälsa!
Kram

1 jan. 2012 17:32:00  
Blogger Victoria - My life My Love sa...

Gott nytt år och god fortsättning gumman.

2 jan. 2012 12:38:00  
Anonymous tindra sa...

gott nytt år & god fortsättning..kram

3 jan. 2012 21:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->