ETIKETTER

lördag, december 03, 2011

Bakdag och lite fest


God morgon! Har ni sovit gott? Själv vaknade jag halv åtta i morse. :-) Jag som hade tänkt ta lite sovmorgon...

Ikväll ska vi på 30-års fest. Det är min svåger som fyller år och redan nu i morse åkte ett gäng grabbar iväg på lite roliga aktiviteter som de planerat. Ikväll samlas vi alla i en lokal som vi hyrt för att fira lite. Mat är beställt från en restaurang här i stan. Likaså tårta. Men jag tänkte ändå ta och baka en cheesecake som jag har fått ett nytt recept på. Tänkte även passa på att baka lite lussekatter (inte till ikväll utan till att ha hemma). Har planerat att göra det i några veckor men har inte hunnit eftersom det alltid dykt upp något annat att göra. Så om jag hinner blir det även en sådan sats. Ska försöka blogga lite mellan bakningen under dagen. Vad lång dagen känns när man vaknar så här tidigt?! Klockan är bara tio och jag har redan fått massor färdigt. :-)

Så nu vet ni vad jag ska göra idag. Vad har ni själva för planer?

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas att ni fick en trevligt kväll!!

4 dec. 2011 17:27:00  
Anonymous kristin sa...

mums med cheesecake!

5 dec. 2011 19:32:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->