ETIKETTER

torsdag, november 10, 2011

Skor, paket och lampor


Usch, vad jag är trött. Som jag nämnde tidigare sprang jag några ärenden på stan efter jobbet. Ska strax hoppa in i duschen men tänkte först bjuda på den här bilden som skvallrar lite om vad jag har gjort ikväll. Fyndat skor, hämtat ut paket och köpt garderobsbelysning med touch-funktion. Blir sömnig bara jag tänker på hur tidigt jag ska vakna imorgon så jag säger godnatt nu. Sov så gott allihopa, imorgon är det fredag! Yay!

Etiketter: , ,

5 Comments:

Anonymous jessica sa...

hej vart har du köpt garderobsbelysningen o hur funkar det?

10 nov. 2011 23:13:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Jessica: Jag har varken öppnat förpackningen eller satt upp dem ännu så jag har ingen aning. :-) Jag får återkomma med mer info när jag satt upp dem, vilket troligtvis blir på lördag.

11 nov. 2011 08:00:00  
Anonymous Anna sa...

Åhhh du måste visa hur belysningen fungerar sedan!

11 nov. 2011 13:00:00  
Anonymous kristinandfashion sa...

jag vill ha dina skor !!!

11 nov. 2011 14:12:00  
Anonymous Mylo Beauty sa...

Lyx :)

Kram

12 nov. 2011 18:01:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->