ETIKETTER

tisdag, november 01, 2011

Idag fyller bloggen 5 år!


1 november 2011.
Wow, kan knappt fatta att jag har haft denna blogg i hela fem år.
Jag tror inte någon kan ana hur mycket den här bloggen betyder för mig och vad den faktiskt har bidragit med. När jag ser tillbaka så inser jag att det är tack vare den som jag lärt känna en hel del fina människor. Jag har knutit en del viktiga kontakter och fått riktigt häftiga och roliga erbjudanden.

Jag minns för några år sedan då jag faktiskt fick ett telefonsamtal från en produktionsledare på SVT. Hon hade en ny programidé och undrade om jag ville ställa upp i programmet! Det skulle handla om ett gäng modebloggare och vi skulle få åka till Indien för att se hur det gick till när kläderna producerades och liknande. Det blev ju ingenting av det, men att bara få ett sådant samtal är ju rätt så overkligt.

Jag vill rikta ett stort tack till alla mina besökare som läser detta. Vore det inte för dig, dig, dig, och dig, så hade jag nog inte bloggat. För utan läsare känns det inte så kul att blogga. Det tycker i alla fall inte jag. Men att just du kikar in här så ofta gör mig riktigt glad, så stort tack till dig! Nu ska jag sluta babbla skriva och dricka lite chai latte. Stor kram!

Etiketter:

11 Comments:

Anonymous Anna sa...

Vad roligt! GRATTIS! ;)

1 nov. 2011 22:46:00  
Anonymous Pernilla sa...

Grattis på femårsdagen :D

2 nov. 2011 07:42:00  
Anonymous Eva sa...

Helt fantastiskt att du bloggat så länge! Du är en riktig "veteran"! Det är alltid roligt och inspirerande att hälsa på hos dig, du sprider en varm känsla helt enkelt!

2 nov. 2011 08:34:00  
Anonymous tindra sa...

Grattis grattis :)

2 nov. 2011 09:43:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis och tack för en fantastisk blogg som jag följt sen lååååååångt tillbaks!

2 nov. 2011 10:33:00  
Anonymous Jenny sa...

Åh Grattis :D
Följt dig sen jag började blogga för ca 3 år sedan!

2 nov. 2011 15:04:00  
Blogger Thereses jul sa...

Stort grattis! Har följt dig i ungefär 4 år nu.

2 nov. 2011 17:01:00  
Blogger Al sa...

Grattis på 5års dagen !

2 nov. 2011 18:04:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis och hoppas att du fortsätter blogga !!!!

2 nov. 2011 18:13:00  
Anonymous laurie sa...

Grattis på bloggdagen då ;) tycker faktiskt din blogg är en av den härligaste bildmässigt & innehållsmässigt och man tröttnar aldrig på att kika in här hos dig till motsats till många andra bloggar!
Hoppas min kommentar går igenom för har märkt att hälften av mina kommentar aldrig kommer fram, jätte konstigt :/
kram på dig fina du!

3 nov. 2011 19:23:00  
Anonymous Lina sa...

grattis!

4 nov. 2011 23:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->