ETIKETTER

måndag, november 07, 2011

Hemlagad jordgubbssylt + beslut


Just nu plockar jag en massa vuxenpoäng. Jag lagar nämligen egen jordgubbssylt. Hahaha, jag låter som en gammal tant, men jag hade en massa frysta jordgubbar hemma så what the heck liksom. Tycker dessutom att all jordgubbssylt som finns att köpa är så himla söt. Nästan för söt. Jordgubbar i sig är ju väldigt söta redan så jag testar att koka en sats utan något tillsatt socker. Nu lät jag som en käck reklamannons för något saftmärke. Först en gammal tant och nu det här, hur ska detta sluta? ;-)

Är på riktigt bra humör ikväll. Märks det? Det beror nog mest på att jag tagit ett viktigt beslut idag. Ett som kommer förändra hela mitt liv. OOOOooooOoooOoOooo vad spännande det lät va? Hahaha. Och nääääää jag är inte gravid, som ALLA gissar på så fort jag nämner något på bloggen om hemligheter och förändringar. Haha. ;-) Återkommer angående sylten. Om det blir lyckat vill säga. Annars lär jag aldrig nämna det igen. Någonsin. Ehm...

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anna sa...

Åhh spännande, berätta berätta!

7 nov. 2011 21:02:00  
Anonymous tindra sa...

Flytta el byta karriär???

7 nov. 2011 22:20:00  
Anonymous Anonym sa...

Nu är jag verkligen nyfiken att veta......................

8 nov. 2011 15:08:00  
Anonymous Linda sa...

Glad för din skull vad det än gäller :) Önskar dig verkligen all lycka och hoppas det blir som du tänkt dig.

kramar =)

8 nov. 2011 16:40:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->