ETIKETTER

torsdag, november 10, 2011

Halva reapriset hos Din Sko


Efter jobbet idag besökte jag Bik Bok en snabbis för att spana in deras dagerbjudande. Hittade två plagg som jag ville ha men orkade varken köa till provrummen eller kassan, så jag lämnade kvar plaggen i butiken. Jag överdriver inte när jag säger att kön till kassan tog upp halva butiken. Herregud vad folk det var. Istället gick jag vidare till Din Sko, efter att ha fått tips från en kollega om att de nu erbjöd halva reapriset på många skor. Jag köpte faktiskt med ett par! Såg dessutom att mina beigea lackpumps var nedsatta. Ni ser dem på nästan längst ned på bilden.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Du skulle ha åkt upp t marieberg, det var tomt... åkte upp t stan åxå, men gick ut lika fort...

10 nov. 2011 22:36:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->