ETIKETTER

fredag, november 04, 2011

Armband från Disney Couture






Fia: Skulle du snälla kunna visa armbandet lite tydligare i ett annat inlägg och skriva var det är ifrån osv, har alltid varit ute efter en sådan! Tack på förhand, Kram :)

Hej Fia! Visst kan jag det. Armbandet som jag bar på dessa bilder kommer från Disney Couture. Jag har köpt mitt från Asos, men jag vet att svenska webbutikerna Accessora och KyssJohanna även de är återförsäljare av det märket. Lycka till, kram!

Etiketter: , ,

5 Comments:

Anonymous tindra sa...

Mitt favvo armband! den är jättefin! Den är billigast på asos om jag inte minns fel...
Kram på dig snygging & ha en underbar Lördag,jättefin outfit nedan :)

Tindraohara.blogg.se

5 nov. 2011 09:07:00  
Anonymous Anonym sa...

varifrån är din klocka, jättefin!

5 nov. 2011 18:35:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tindra: Tack fina du!

Anonym: Tack! Den kommer från Asos den också :)

5 nov. 2011 19:21:00  
Anonymous Anonym sa...

från vilket märke kmr den ifrån? :)

6 nov. 2011 19:50:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Oj jag minns faktiskt inte, men kolla på Asos, den finns kanske kvar?

7 nov. 2011 14:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->