ETIKETTER

lördag, oktober 22, 2011

Smygstart


God morgon!
Har ni sovit gott? Hoppas det. Det var verkligen inte roligt att vakna upp till väldens sämsta väder, grått och tråkigt. Men idag är det lördag och idag ska vi fira vår bröllopsdag, som egentligen inte är förrän på måndag. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, haha, det återstår att se. Just nu ligger jag i soffan med min MacBook i knät, medan världens bästa man står i köket och lagar frukost! Haha! Igår överraskade han mig med en stor bukett rosor och världens godaste chokladpraliner. :-)

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Eva sa...

Å så härligt med bröllopsdags-firande, jag har ju min fina helg i färskt minne! Din man verkar var lika romantisk som min! Ha det så bra idag och GRATTIS!

22 okt. 2011 11:10:00  
Anonymous Melissa sa...

Grattis i förskott på bröllopsdagen! Önskar er ett långt och lyckligt liv tillsammans! <3

Kram,
Melissa

22 okt. 2011 15:39:00  
Anonymous Anonym sa...

Må Guds Heliga Ande värka alltid genom Er. Grattis på bröllopsdagen och önskar Er all lycka , hälsa och framgång!
Kram

24 okt. 2011 18:37:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->