ETIKETTER

tisdag, oktober 04, 2011

Rocky Road

Nu har jag tagit en paus från bullbakandet. Ville göra stora bullar och det lyckades jag med. Nu ska de jäsa i några minuter till innan de penslas och gräddas. Bjuder på lite bilder från ett annat baktillfälle så länge.

I fredags bakade jag världens godaste Rocky Road till min svägerska. Ni är så många som har frågat om länk till mitt recept, ni hittar det här. Det är verkligen superlätt att laga. Smält bara valfri choklad (brukar ha 400g) och blanda i valfria ingredienser som ni tycker om. Denna gång hade jag i mandelflarn, dumle, mini-marshmallows och smarties. Sååå mumsigt, tog slut direkt!






Yuuuuummmmmyyyyyyy! :-)

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous JOAKIM FORSBERG sa...

MY GOD! Det där såg hur gott som helst ut :D

5 okt. 2011 19:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->