ETIKETTER

fredag, oktober 14, 2011

Mera silver


På tal om silver och Weekday så ingår även denna supersnygga tröja i deras vårkollektion för 2012. Troligtvis den snyggaste jag sett som är silvermetallic. Ännu en grej att skriva upp på inköpslistan alltså!

God morgon förresten! Är ni vakna ännu? Enligt min bloggstatistik så är ni fler som läser på kvällen än på morgonen. Finns det någon som läser nu på förmiddagen? Hoppas att DU får en finfin dag! Så himla härligt med fredag. Veckan har gått så otroligt snabbt, tycker ni inte?

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Eva sa...

Jag är så "blogg-nördig" så jag brukar äta frukost samtidigt som jag kollar av min blogglista, ha ha! Den här fredagen har jag sett fram mot LÄNGE, jag och min man ska nämligen åka iväg på en romantisk weekend för att fira våra 20 år tillsammans! Ha det så fint du med!

14 okt. 2011 08:54:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eva: Men åååh, stoort grattis till 20 år!! Så härligt med en weekend, vart ska ni åka? Hoppas att ni får en lyckad resa! Du har ju läst min blogg ett tag nu och det är alltid lika trevligt att läsa dina kommentarer! Tack för att du är aktiv, det gör mig glad! Kram och grattis ännu en gång!

14 okt. 2011 10:35:00  
Blogger Al sa...

den här var så fin ! Den måste jag ha

15 okt. 2011 12:05:00  
Anonymous Eva sa...

Kommer att blogga om vår weekend så fort jag hinner! Vi hade det superbra! Vad roligt också att du uppskattar mina kommentarer!

17 okt. 2011 21:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->