ETIKETTER

måndag, oktober 31, 2011

Kim Kardashian har ansökt om skilsmässa

Läste precis att Kim Kardashian ska skilja sig. Hon gifte sig med basketspelaren Kris Humphries i slutet av augusti och har alltså nu, två månader senare, ansökt om skilsmässa. "Anledningen ska vara att Kim inte kan tänka sig att flytta till Minnesota, där maken och professionella basketspelaren Kris Humphries vill slå sig ner i framtiden." Det låter helkonstigt tycker jag. Och tråkigt. Här nedan har jag i alla fall samlat ihop en massa bilder från deras bröllop. Hon är så himla vacker! Förresten, vad annorlunda men riktigt snyggt att hela hennes följe är vitklädda! Love it!




















Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Chanel sa...

OMG, hon är så himla vacker! Som en liten ängel från himlen sänd :)

10 nov. 2011 18:31:00  
Anonymous Anonym sa...

hej! kom in på din blogg precis. Den är jättebra!
undrar varifrån du har fått dessa bilder? vill gärna ha dem så att jag kan lägga ut på min blogg o visa min kusin som gifter sig snart! Hon va jätte vacker!
kram eli

http://elisabethsonar.blogg.se
användarnamn: eli
lösen: 2011

14 nov. 2011 11:03:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->