ETIKETTER

torsdag, september 22, 2011

Två favoriter à la Hermès


Hermès eller?
Förra helgen gjorde jag om min skogarderob. Numera hänger det kläder i den också. Är jättenöjd med resultatet, det har blivit så himla snyggt! Dessa übersnygga kuvertväskor har givna platser i min garderob. VISST FÅR MAN LITE HERMÈS-VIBBAR? :-) Gick förbi & såg väskorna och kom på att jag inte visat er dem ännu. Försökte fota med systemisen men det är så himla dåligt ljus just nu så bilderna blir suddiga. Knäppte bilden här ovan med min iPhone istället. Köpte väskorna så fort de kom ut i butik, tror dock att de är slutsålda nu men vet att de fortfarande finns tillgängliga i Gina Tricots webbutik.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Therese sa...

Den orangea var riktigt snygg! Hur mycket kostade den?

23 sep. 2011 16:14:00  
Blogger Anna sa...

Så snygga och stilfulla!

26 sep. 2011 11:58:00  
Anonymous tindra sa...

skitsnygga!!

27 sep. 2011 11:33:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->