ETIKETTER

onsdag, september 07, 2011

Ny design!


Hej allihopa!
Vilket mysigt väder jag vaknade upp till för några timmar sedan. Jag älskar när det verkligen ösregnar. Ljudet av tjocka regndroppar som hårt slår mot fönstret är verkligen ett av mina favoritljud, om man nu kan ha favoritljud?! Haha! Dock hatar jag när det regnar och jag har ärenden att uträtta på stan, som jag har idag! Så det är bara att slänga på sig stövlarna och trotsa vädret.

Vad tycker ni förresten om bloggens nya utseende? Jag tycker verkligen om min gamla design men känner att jag vill prova något nytt. Så vi kör på det här ett tag tycker jag. Bilden i headern här uppe är tagen i somras en kväll på stranden på Rhodos. Gillar den men är inte helt färdig ännu. Lite småändringar kommer att dyka upp så småningom. Hoppas ni gillar det!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Eva sa...

Tjusigt och lite mystiskt...

7 sep. 2011 20:10:00  
Anonymous Anonym sa...

För mörkt...

7 sep. 2011 22:38:00  
Anonymous Anonym sa...

I like everything about you and your blog! <3
P&K
Eli

8 sep. 2011 08:32:00  
Blogger Chanel sa...

Din förra bloggstil var skitsnygg (ursäkta mitt språk!) men jag älskar den nya stilen exakt lika mycket! :D Det enda pluset är att det är nytt, och därmed känns fräschare ;)

13 sep. 2011 19:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->