ETIKETTER

måndag, september 05, 2011

Min dag i korthet.

Idag har jag bl.a:
- haft min sista dag på jobbet.
- tagit en promenad i ösregn.
- varit ansvarig fotograf för kommande reklam (annons och tv) för Vågen Gallerian.
- vaknat kl. 06:30.
- sett några avsnitt av The Big Bang Theory.
- skrattat åt Sheldon i The Big Bang Theory.
- undrat om det finns människor på riktigt som är som Sheldon i The Big Bang Theory.
- skippat kajal/eyeliner när jag sminkade mig.
- klämt fingret när jag skulle öppna fönstret i vardagsrummet.
- invigt mina nya stövlar från Hunter.
- använt tuggummi som häftmassa under min fotografering till Vågen.
- kommit på en ny idé som jag ska spåna vidare på.
- haft ont i lillfingret som jag skadade igår med rivjärnet.
- plattat håret.
- ätit världens (och då överdriver jag inte!) godaste chokladkaka och cheesecake.
- designat om min systers blogg.
- gått över med kakbitar till min svägerska.
- tyckt synd om lilla bebisen i Svenska Hollywoodfruar. Aj mitt hjärta!
- ätit gröt med jordgubbar till frulle.
- fått ett mycket intressant telefonsamtal.
- och lite annat!

Invigde mina nya stövlar från Hunter! Yeey!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger honmagnusson sa...

Var med och tävla om veckans blogg på min blogg! För chansen att öka antalet läsare eller bara synas. Tävlingen kommer upp i veckan men du kan redan nu skriva jag vill vara med i veckas blogg i vilket inlägg du vill. Take care!

6 sep. 2011 01:36:00  
Blogger Haazelnut sa...

Sheldon har troligtvis Aspergers och någon sorts tvångssyndrom har jag upptäckt - ack så rolig ändå :P

9 sep. 2011 12:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->