ETIKETTER

måndag, september 05, 2011

Fika och jobb.



Idag är det min sista dag här på reklambyrån. Bakade igår en frozen cheesecake och en underbart god chokladkaka som jag testade för första gången. De båda blev mycket uppskattade! Jag slutar här eftersom jag har fått ett nytt jobberbjudande, så på måndag börjar jag på min nya arbetsplats. Kommer bli så otroligt roligt! Har haft det riktigt bra här på byrån och kommer verkligen att sakna alla. Därför känns det extra viktigt att få bjuda på god fika till människor som jag håller av.

Etiketter: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Du är underbar och duktig. Lycka till i framtiden.
Kram

5 sep. 2011 22:36:00  
Anonymous Eva sa...

Spännande! Lycka till i framtiden!

6 sep. 2011 06:29:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->