ETIKETTER

torsdag, september 29, 2011

30-års firande!



Igår var jag hemma hos en vän som fyllde 30. Invigde min gröna blus, love it. Bilderna här ovan är tagna med min MacBook så kvalitén är inte den bästa. Färgen på blusen stämmer inte riktigt med verkligheten, jämför istället med bilden i det här inlägget. Jag bytte dessutom halsband i sista stund till ett nytt som jag köpte igår. Här nedan har ni lite bilder från kvällen.




Chokladtryffeltårta, kanelbullar, snickerskaka, chokladbiskvier, morotskaka, brownietårta och chokladrulltårta!

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous sandra sa...

satt precis å tänkte "nu kör vi lchf" ... sen såg jag sista bilden .................. :p hahaha!

29 sep. 2011 22:47:00  
Anonymous Anonym sa...

hur mkt kostar hermes skärp?

30 sep. 2011 01:13:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis!!!!

1 okt. 2011 18:31:00  
Anonymous Anonym sa...

Men gud vilka goda grejer. Kan du fica recepten på typ allt? Är kanelbullarna hemgjorda? Om ja, vad e knepet för o få dem så fina??

1 okt. 2011 19:14:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Jag fick skärpet i present så jag har faktiskt ingen aning om vad det kostar. Kanelbullarna hade en tjej med sig från ett fik här i Örebro, de var verkligen supergoda! Ska försöka baka sådana själv och kan då ge tips! Blir nog svårt att få tag på alla recepten men jag kan fråga! =)

1 okt. 2011 20:57:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->