ETIKETTER

torsdag, augusti 18, 2011

Lyx eller budget: Christian Louboutin


Hej där! Hoppas att du haft en härlig dag!
Har under de senaste dagarna köpt massa nytt som jag tänkte visa upp på bloggen. Försökte fota allt nyss men det blir inga snygga bilder när det är så mörkt ute. Man måste använda blixten för att fota och fotonörd som jag är så hatar jag att fota med blixt. Tycker fotona blir så himla fula med blixt. Så vi får vänta med bilder på mina köp till dess jag hinner fota i dagsljus. ;-)

Tog en snabb runda på stan idag och såg dessa klackar inne hos Din Sko. Snygg färg och modell. Tycker det var riktigt läckert att de var i lack dessutom. Som du säkert ser i mitt kollage så är de väldigt lika pumpsen från Christian Louboutin som Vanessa Minnillo har på sig på bilden. Här har vi alltså ett mycket snyggt budgetalternativ. 299 kr vs. 4 895 kr. Vilka väljer du?

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->