ETIKETTER

tisdag, juni 21, 2011

Versace + H&M = sant!


Ahhhhhhh, nu kan jag inte hålla mig, måste blogga om det här! Till hösten släpper H&M en gästkollektion i samarbete med Versace! Kollektionen är framtagen av Donatella Versace som är kreativt ansvarig hos Versace. Kollektionen kommer bjuda på en tillbakablick av modehusets historia, med läder, tryck, färg och glamour, i exklusiva material till H&M-priser. Förutom dam- och herrkläder kommer även accessoarer och inredningsartiklar att säljas. Det kan inte bli annat än bra! En extra rolig nyhet är att en begränsad pre-spring kollektion kommer att säljas den 19 januari 2012, dock endast på nätet.

Så här stod det i mailet jag fick:
Donatella Versace har hämtat upp några riktiga Versace-klassiker ur arkiven för att nytolka dem åt H&M. Damkollektionen domineras av klänningar med nitat läder, siden och färgstarka tryck som passar säsongen perfekt, samt accessoarer som högklackade skor och bijouterier. Herrkollektionen fokuserar på skräddade plagg – bland annat den perfekta smokingen – samt bälten och smycken även för män. För första gången kommer H&M:s designersamarbete dessutom att omfatta ett antal inredningsartiklar, kuddar och ett överkast.
Ser ni fram emot detta lika mycket som jag gör?

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Lexi sa...

Fan va niiice!!!

21 juni 2011 09:47:00  
Anonymous sandra sa...

men åh! hoppas på att det inte blir en lika stor flopp som jag tyckte samarbetet med Lanvin var (riktigt udda plagg, och alla med dåliga sömmar?!) men från bilderna så tycker jag de verkar vara åt rätt håll! :)

22 juni 2011 21:21:00  
Blogger Chanel sa...

Jag vet inte riktigt. Visst, det är ju kul, men jag är ändå inget riktigt stort fan av Versace. De har fina grejer, men det finns andra märken jag föredrar. Jag får helt enkelt vänta på kollektionen och gå efter det ;)

22 juni 2011 22:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->