ETIKETTER

torsdag, juni 23, 2011

Student-makeup

Som ni säkert märkt så har jag börjat blogga igen. Jag tror att jag kommer fortsätta med bloggandet, men dock blir det när jag känner att jag har tid och lust till det. Det är verkligen sjukt svårt att bara släppa taget om bloggen så jag kommer fortsätta ett tag till. Dock funderar jag på att göra ett par förändringar. Mer om det en annan gång.

Jag hann vara med om en hel del roligt under bloggpausen. Min syster tog studenten och jag fick äran att vakna klockan 05:00 (gäsp!) på studentdagen för att fixa hennes hår och smink. Det blev två olika sminkningar, en under dagen och en till kvällen. Tänkte att jag skulle visa lite bilder på sminkningen jag gjorde för kvällen. Fokus lade jag på ögonen genom en sotning i svarta, silvriga och vita toner. Vill bara påpeka att det var svårt att fånga sminkningen på bild, det blev sååå mycket snyggare i verkligheten! Fotade i alla fall med och utan blixt för att visa så bra som möjligt.






Etiketter:

12 Comments:

Anonymous Anonym sa...

FAN VA SNYGGGGG

23 juni 2011 23:25:00  
Anonymous Al sa...

tack snälla ! :)

Va fint det blev, jag är jätte dålig på att sminka mig, spec. ögonskuggor drf har jag aldrig det. Men älskar sotat !

24 juni 2011 10:01:00  
Anonymous Anonym sa...

va kul att du är tillbaka och bloggar!! Vi läsare finns här, även om vi inte kommenterar :)

24 juni 2011 10:21:00  
Anonymous Emma sa...

Åh tack så mycket! :D

24 juni 2011 11:02:00  
Anonymous Anonym sa...

Vad duktig du är, och vad vacker syster! Ni är jätte lika :)

24 juni 2011 13:51:00  
Anonymous Eva sa...

Vad duktig du är på att sminka - det blev verkligen snyggt! Och jätteroligt att du fortsätter att blogga, helt rätt tänkt att inte känna någon press på att uppdatera så ofta, bara när lusten finns.

25 juni 2011 11:58:00  
Anonymous Mylo Beauty sa...

Tack tack tack Maria:)

Jättefint, har du också en utbildning till make up artist? :)

Kram
My

25 juni 2011 12:24:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tack så mkt alla!

Eva: Tack fina du! Precis, känner att det blir bäst så :)

My: Nej har inte gått någon utbildning, har alltid tyckt att det är roligt med smink och testat mig fram :) Kram

25 juni 2011 15:18:00  
Anonymous Laurie sa...

vacker syster du har och va fint du sminkat henne :) jag vet inte varför men inte hennes ansikte känns bekant på nåt sätt. jobbar hon på NK ?
kram

27 juni 2011 12:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Laurie: Tack sötnos! Haha, nix hon bor i Jkpg =) Kram!

27 juni 2011 12:49:00  
Anonymous neli sa...

åh du är så himla söt hihi =) älskar din blogg så sjukt mycket!

8 juli 2011 17:38:00  
Anonymous neli sa...

jaha det var din syster på bild haha. såg jag nu =D

8 juli 2011 17:38:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->