ETIKETTER

lördag, juni 25, 2011

Spice Girls

Hallå där! Hoppas att ni alla haft en mysig midsommar. Sitter just nu och segar hemma med datorn i knät. Väntar på att maken ska komma hem med lite lördagsgodis och filmer. Surfade runt på youtube och hittade en massa videos från 90-talet. Minns ni Spice Girls första låt Wannabe? Haha! Hur många gånger uppträdde man inte till den i skolan?! Har skrattat en massa åt hur de faktiskt ser ut. Knasiga kläder, knasiga mooves. Har ni glömt hur Victoria Beckham såg ut innan alla operationer så kan ni ju titta på videon nedan.

Det här var en av mina favoriter som ung:

Troligtvis Spice Girls finaste låt:
Varför har Victoria på sig en bikini?! Haha!
Den här är också fin:

Och den här:

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Ninweta sa...

hahaha aa de va verkligen tider.. Man saknar lite pojkband/flickband nu för tiden.. Alla ska köra solo... Backstreet Boys var ju oxå en av dem. Iallafall på min tid. Jag vet inte hur gammal du just är, men för mig var de BSB o SpiceGirls

25 juni 2011 23:52:00  
Anonymous Anonym sa...

Hahahaha!! Fyfan vad kul! Det bästa är att jag och tjejerna fick för oss att dansa till dem igårkväll och idag körde vi hela eftermiddagen med att bara sitta och youtube:a dem. så härliga de va. bästa bandet!! Haha GIRLPOWER :)) //Z

26 juni 2011 01:30:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ninweta: Haha, men ellerhur! Känns som att det bara fanns en massa band på den tiden, nsync, westlife, boyzone, all saint etc. Men mina favoriter var BSB helt klart!

Z: Hahaha va roligt :-D Jag började kolla på en och klickade vidare till nästa och nästa och nästa på youtube, massa roliga barndomsminnen!!! :D

26 juni 2011 16:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->