ETIKETTER

tisdag, juni 07, 2011

Ska jag sluta blogga?

Hej allihopa. Här har det stått stilla i några dagar. Har under tiden funderat på att sluta blogga.

Känner inte att det är så roligt längre. Mest på grund av jag inte får någon feedback i form av kommentarer från er. I början tyckte jag inte att det gjorde så mycket eftersom läsarantalet ändå var så högt. Men i längden blev det bara tråkigt och jag känner idag att jag tappat intresset av att blogga eftersom jag inte får något tillbaka. Jag vet att jag har trogna läsare som följt mig sedan starten år 2006, och till er alla vill jag ge en stor kram, främst ni som har kommenterat och varit hur gulliga som helst.

Fatta att jag har bloggat sedan 2006!!! Blir lite sentimental nu och vet inte om jag fattar rätt beslut om att sluta blogga... Jag ska fundera vidare på saken. Det här är verkligen inget snyft-inlägg. Jag känner bara att jag vill vara ärlig mot er och berätta vad som försiggår i mitt huvud. Tills jag själv vet mer - puss och kram! ♥

Etiketter:

42 Comments:

Anonymous tindra sa...

Muäähhh why?...
Jag funderar starkt på att lägga av ibland oxå men gillar att ha bloggen där, det är min "dagbok" typ, skriver för mig själv o ingen annan :)
It makes me happy......kommer göra en bok av det hela den dagen jag lägger o blogga, så har man ett minne :)
Kram på dig snyggo

7 juni 2011 10:06:00  
Anonymous Lexi sa...

Tycker också att folk är hur dåliga som helst på att kommentera eller ge feedback som du skrev. Det känns mer som att folk vill snoka.

7 juni 2011 10:36:00  
Anonymous Anonym sa...

Nej Maria fortsätt :(

7 juni 2011 10:49:00  
Anonymous sandra sa...

Jag som tyckte att ditt blogg uppehåll på några månader var jobbigt ... förstå hur det blir med stämpeln för alltid...! :)
Det vore väldigt tråkigt om du slutade blogga Maria...!
KRAM på dig!

7 juni 2011 12:16:00  
Anonymous Anonym sa...

du driver va? du ska inte alls sluta blogga

7 juni 2011 12:30:00  
Anonymous Melissa sa...

Maria,

Din blogg är så himla fräsch och härlig! Du bjuder på otroligt genomarbetade inlägg med mycket vackra bilder. Jag ser verkligen hur mycket tid du lägger ner och jag förstår att det inte är så kul att fortsätta blogga om läsarna inte ger någon feedback tillbaka. Men jag tycker i alla fall att du är super som bloggare & person. Det vore tråkigt att inte få ta del av dig här någon mer, men samtidigt så förstår jag dig, eftersom jag själv har en blogg. Ibland orkar man inte blogga, så enkelt är det, och då ska man ta en paus. Blogga bara när du känner för att du vill, orkar och har tid med det. Jag vet hur mycket tid som krävs..

Du är så fin Maria, Önskar dig all lycka, vilket beslut du än tar!

Kram,
Melissa

7 juni 2011 13:25:00  
Anonymous Linda sa...

Jag är in ganska ofta på din blogg MEN är ganska dålig på att lämna kommentarer. Jag vet själv hur trist det är att inte få det och kan vara inne i en svacka och vill sluta...Vore supertråkigt om du slutade blogga då du är en av mina favoriter, ska bli bättre på att kommenterar=)

Kram

7 juni 2011 15:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Neeeej du får inte :(((

7 juni 2011 15:31:00  
Anonymous Anonym sa...

men nej!!

7 juni 2011 16:27:00  
Anonymous Sara sa...

NEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 juni 2011 16:41:00  
Anonymous Anonym sa...

neeej MARIA sluta inte att blogga !

jag får så himla många idéer av dig, din bakning, matlagning, inredning, kläder, helt klart allt !

7 juni 2011 16:50:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att du fortsätter blogga. Tycker den är så mysigt!
Borde bli bättre på att kommentera...

7 juni 2011 17:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Läser dagligen din blogg!!

7 juni 2011 18:06:00  
Anonymous Anonym sa...

Neeeej Maria!:( Förlåt, ska kommentera oftare för jag att jag gillar din blogg mest! Stay with us! Haha/Z

7 juni 2011 20:31:00  
Anonymous Juliannie/Eva sa...

Jag hoppas att du vill fortsätta blogga här, inte bara hos Vågen! Dina inlägg är glada, snygga och ger tips och inspiration! (Bland det roligaste tipset var klippet med "prinsbröllopet")
Jag har varken många läsare eller kommentarer men bloggar för att jag får utlopp för min kreativitet och skrivlust. Åtminstone läser familj och en del vänner och jobbarkompisar, och då får jag i alla fall väldigt positiva kommentarer IRL :-)

Kram

PS Det krånglar väldigt med kommentarsfunktionen just nu...

7 juni 2011 20:32:00  
Anonymous JessicaGBG sa...

Hej!

Detta är första gången jag kommenterar här! Du ska veta att bara för att man inte kommenterar så betyder det inte att man inte gillar din blogg för det gör jag verkligen! Dina inlägg är inspirerande både vad gäller mode och inredning!

Så sluta inte att blogga! Kram på dig!

7 juni 2011 21:32:00  
Anonymous Anni sa...

Du får inte sluta blogga sötis! Jag är jättedålig på att kommentera, men kollar in emellanåt :-) <3

7 juni 2011 22:16:00  
Anonymous Jwan sa...

Hej Maria!

Jag förstår att du inte tycker det är så roligt att blogga utan att få tillbaka något och personligen är jag också bland de som är sämst på att kommentera men din blogg är lite som aftonbladet för mig... skriver in adressen, läser om vad som helst och går vidare...

Jag tycker om din blogg men förstår att du känner så :) Gör det som du tycker är bäst.

Vänliga Hälsningar
Jwan

7 juni 2011 23:59:00  
Blogger Juliannie sa...

Hej Maria!
Skickade en lång kommentar i går om att jag väldigt gärna vill fortsätta följa din blogg, men det var jättetrassligt att få den publicerad så jag hoppas att det här funkar när jag skickar från mitt jobb i stället! Jag tycker att dina inlägg är snygga, roliga och mysiga och dessutom ger en massa bra tips och idéer om allt från kläder till recept och musik och filmer. Skulle sakna dig...

Kram

8 juni 2011 08:13:00  
Anonymous laurie sa...

Neeeeeeeej du ska absolut inte sluta blogga! Din blogg e grym & klart en av dem bästa som är värd att följa!
Men verkligen grattis att du lyckats blogga så länge o ändå hålla en viss " nivå" på bloggen. Även om jag inte följt dig så länge ( sen förra året tror jag) så har det alltid varit härligt att kika in här <3
Stor KRAM på dig nu!

8 juni 2011 12:35:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag förstår att man vill ha lite respons tillbaka, men jag personligen tycker inte du ska sluta :) Du är en bra bloggare och inspirerar mig och många andra.

8 juni 2011 15:35:00  
Anonymous Malin sa...

Jag förstår precis vad du menar. Feedback är jätteviktigt men jag tror inte att man inte förstår det om man inte har en blogg själv. Jag känner stundtals precis samma sak. Dock försöker jag tänka att även vissa av storbloggarna inte får så jättemånga kommentarer. Bloggarna på Stureplan är ett exempel. Känn efter men sluta inte! Jag skulle sakna bloggen massor! Kramar!

8 juni 2011 21:03:00  
Anonymous Anonym sa...

Jättebra blogg! Fortsätt blogga!:)

8 juni 2011 22:19:00  
Anonymous louisa sa...

Jag tycker att du är en av de bästa bloggerskorna och tycker absolut inte du ska sluta, du har trogna läsare, men som sagt vore kul om vi lämna lite spår efter oss. =)

8 juni 2011 23:19:00  
Anonymous Jenny sa...

nej sluta inte blogga :)
har följt dig sen 2008!

8 juni 2011 23:25:00  
Blogger Chanel sa...

VA?! Men nej, Maria! Du får INTE sluta blogga! Du har ju den coolaste och bästa bloggen jag vet! Jag älskar din blogg, det är min favorit! :) Rolig, charmig, dina blogginlägg är härliga att läsa och du skriver mycket om dina tankar och åsikter, samt kändis-, inrednings- och modeinlägg. Det är ju bara roligt att läsa :D

9 juni 2011 09:17:00  
Anonymous sanna sa...

Nej, det är alltid lika roligt att klicka in i din blogg!

9 juni 2011 10:45:00  
Anonymous Anonym sa...

neeeeeeeeeeeeeeej

9 juni 2011 11:05:00  
Anonymous Anonym sa...

du ska INTE sluta blogga

9 juni 2011 11:05:00  
Anonymous Ninweta (Ninwa) sa...

Hej
Jag personligen tycker inte du ska sluta blogga. Jag följer dig regelbundet och jag tycker att du är inspirationskälla, säkert inte bara för mig.
Det här med respons o så, Vet inte själv hur tråkigt det e att inte få respons eftersom ja själv inte bloggar, men om det verkligen känns meningslöst med att blogga eftersom du inte får ngn respons så tycker jag att du ska göra det. Du kan ju alltid återgå till bloggandet om du vill det i framtiden. Men som sagt, jag tycker du ska fortsätta för du har underbara inlägg..
Håll modet uppe.

9 juni 2011 21:58:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej maria, jag tycker inte att du ska sluta blogga.. de jag tycker att du ska göra mer utav de e att lägga upp outfits för olika tillfällen.. Vad tycker du är roligt? inredning kanske, du e ju jätte duktig på att pyssla ihop en massa grejer, gör det lite mer. särskillt outfits, nu när de e sommar, va kan man ha på fösta dejt, eller en utekväll bara på en uteservering och på klubbar.. kanske olika sminkningar, färger osv. du e grym fortsätt med det du gör fast oftare

10 juni 2011 18:19:00  
Anonymous anna sa...

Nej det tycker jag verkligen inte!!

11 juni 2011 09:49:00  
Anonymous Linda sa...

Maria, Maria du får inte sluta blogga. Du är en av få syrianer som bloggar och det är kul att följa dig dagligen. Jag har själv funderat på att lägga ner bloggen flera gånger men det gör lika ont varje gång tanken slår mig. Fortsätt skriva i din egen takt när du har lust och känner för det. Jag kommer ändå kika in här varje dag och hoppas på inlägg.

Hoppas du beslutat dig för att fortsätta =) kram på dig fina!

11 juni 2011 18:58:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Du ser att Du är uppskattad!
Kram

13 juni 2011 11:47:00  
Anonymous Henrietta sa...

Skulle sakna din blogg otroligt om du slutade blogga, förstår att det är påfrestande med två bloggar men jag älskar din blogg och har läst den sedan starten
är dock mindre förtjust i din shoppingblogg för vågen gallerian
snälla ge inte upp nu för alla oss som inte gav upp och aldrig slutade gå in på din blogg under de året då du tog ett uppehåll, alla vi som njöt av bakom kuliserna inlägg från när du praktiserade på solo och för alla oss som njuter av dina glossiga kollage och kändisskvaller + kändisinspiration

13 juni 2011 20:54:00  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att du beslutar att fortsätta!

13 juni 2011 22:17:00  
Anonymous Mylo Beauty sa...

OM JAG HÅLLER MED DIG!!!

Känns som om man kämpar för ingenting.¨

Du har en riktigt bra blogg :)

Kram My

13 juni 2011 23:13:00  
Blogger NATALIE HOLMSTRÖM sa...

Tack :) Dessvärre är kavajen ett par år gammal, den är från VILA.
kram

14 juni 2011 08:32:00  
Blogger nailsbytheprincess sa...

lovar att börja kommentera! mEn sluta för guds skull inte!

14 juni 2011 15:43:00  
Anonymous neli sa...

du får inte sluta blogga. älskar din blogg =) <3

14 juni 2011 16:39:00  
Anonymous anna sa...

Jag hoppas iallafall att du inte slutar ;)

15 juni 2011 14:34:00  
Anonymous Anonym sa...

Sluta inte! Vi är många som läser din blogg.

19 juni 2011 15:54:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->