ETIKETTER

tisdag, juni 14, 2011

Lite tankar + pudrig skapelse


Blir rörd av era fina ord. Tack! Men jag har faktiskt inte tagit något beslut ännu angående den här bloggen. Måste erkänna att det har varit skönt att inte känna att jag behöver uppdatera här. Samtidigt har det flera gånger uppstått situationer då jag tänkt "åh det här måste jag tipsa om på bloggen!". Jag saknar bloggen, jag vet bara inte om det är tillräckligt mycket.

Saknar ni mig allt för mycket kan ni under tiden besöka min andra blogg där jag bland annat tipsar om klänningen på bilden här ovan.

Etiketter: ,

10 Comments:

Blogger nailsbytheprincess sa...

jag har känt likadant många gånger, men varje gång jag bestämmer mig för att pausa klara jag inte av att hålla mig borta! så ta i alla fall inte bort bloggen, för om du ångrar dig måste du börja om på nytt. det suger, tro mig.

14 juni 2011 15:45:00  
Anonymous Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! sa...

Sjukt fin klänning!! =)

14 juni 2011 20:51:00  
Anonymous Petra sa...

blogga lite när du vill annars:) blir ju jobbigt när man "måste".

sv: jo men det började den 12:e i USA. Förhoppnings dyker det upp snart:)

14 juni 2011 21:49:00  
Anonymous Anonym sa...

Välkommen tillbaka, det är roligt att läsa din blogg!

15 juni 2011 13:02:00  
Anonymous Tindra sa...

Love it love it love it!!

16 juni 2011 13:09:00  
Anonymous Petra sa...

sv: haha oj! alltså hon dör, men ändå inte hahahha. Hon lever iaf ;) Du får kolla och ta reda på det. Ska inte spoila (mer) :)

16 juni 2011 14:36:00  
Anonymous Daria sa...

Jag tycker du ska fortsätta blogga! UTAN tvekan! För du är så duktig på det och du lyckas underhålla med litet som stort i varje inlägg.

När det gäller kommentarerna är det PRECIS likadant inne hos mig. Ibland kan man undra om dom kostar pengar, för folk snålar ju med dom :p

Men här får du en, och jag hoppas den gav dig ett leende på läpparna! Keep up the good work. Kramar.

16 juni 2011 21:13:00  
Anonymous sandra sa...

kul att se dina ord flöda! efterlängtade! :)

17 juni 2011 23:26:00  
Anonymous Malin sa...

Blogga om macaroonsen :) :)

20 juni 2011 00:06:00  
Anonymous Al sa...

börja blogga igen !:D

21 juni 2011 00:09:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->