ETIKETTER

onsdag, maj 18, 2011

Tips till alla skotokiga örebroare!



Ni vet redan att jag bloggar för shoppinggallerian Vågen och det har ju sina fördelar. Exempelvis fick jag i förväg veta att man hos Bianco idag (fram till på söndag) får köpa 3 par skor till priset av 2! Man får alltså det billigaste på köpet. Föll pladask för de som jag fotat här ovan, lovely! Detta gäller alltså Bianco här i Örebro, vet tyvärr inte hur det ser ut i övriga butiker i landet.

Update: Läste på deras hemsida att det gäller alla butiker i Sverige, yeeey!

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Chanel sa...

Härligt! :D

18 maj 2011 16:44:00  
Anonymous Petra sa...

åh vilka snygga skor!

Sv: ja! exakt så tänkte jag också när jag kollade, särskilt New Girl. Jag ser liksom Zooey som en som är med i filmer haha. Kan inte tänka mig henne i en serie. Men det blir nog bra! JA! Jag satt länge och funderade varför jag kände igen honom och sen kom jag på det! Han är så himla söt.

18 maj 2011 20:19:00  
Anonymous Anonym sa...

Mycket snygga!

18 maj 2011 21:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->