ETIKETTER

tisdag, maj 31, 2011

Sno stilen: Olivia Palermo


Örhängen = Åhléns. Skjorta = Gina Tricot. Armband = Topshop.
Solglasögon = Gina Tricot. Klocka = Asos. Halsband = Indiska. Shorts = H&M.
Ballerina = Brandos. Väska = Chapnlle. Ringar = Nelly.

Vad länge sedan det var jag gjorde en sno stilen. Som ni nog vet så är jag ett stor fan av Olivia Palermo och så vi kör en sno stilen med henne igen! Precis som vanligt klär sig Olivia en rätt så enkla baskläder som hon livar upp med accessoarer. Eftersom halsbandet är ganska stort så hade jag personligen skippat örhängena, men som vanligt så kommer Olivia undan med det. Allt blir så snyggt på henne, haha! Hörrni, visst är halsbandet riktigt likt?!

Etiketter: , ,

4 Comments:

Anonymous Mylo Beauty sa...

Nu finns även Mylo Beauty som blogg.

Gå in och titta!

Hon har så snygg stil verkligen.

Kram My

31 maj 2011 19:11:00  
Anonymous Anonym sa...

Glasögenen vill jag ha!

31 maj 2011 20:10:00  
Anonymous sanna sa...

grym du är maria! Tack förresten, ser verligen fram emot att bära min HL klänning wiiiiiiiieeee!!!

31 maj 2011 22:25:00  
Anonymous MEREI sa...

- så snyggt!

1 juni 2011 01:52:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->