ETIKETTER

torsdag, maj 05, 2011

Skorna från Zara får stanna!


Jag beslutade mig för att behålla skorna från Zara. Topparna skickar jag dock tillbaka. Riktigt konstigt att jag fick trasiga plagg, för enligt Zara så genomgår varje plagg flera kontroller innan de skickas ut. Hmm, känns tveksamt. Dock beklagade de verkligen det hela och erbjöd att ersätta mig. Så nu är jag sugen på att shoppa massa färgglada plagg! Tillbaka till skorna. De är lite trånga men jag har redan lyckats töja dem en hel del - så de stannar! De är ju så sjukt snygga!!! Sålde slut direkt på hemsidan. Höhöhö. Haha.

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Finns en läder mousse att köpa på bianco som töjer ut
Skorna. Funkar super på dessa skor, du får bara spraya på insidan och gnugga in den. Tror den ska heta leather stretch? Lovar att den funkar iaf! Lycka till!

5 maj 2011 23:43:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Är det sant? Tack snälla för tipset, visste inte ens att det fanns ngt sådant! Ska kolla upp det! Tack! :)

6 maj 2011 08:41:00  
Anonymous Anonym sa...

hej tänkte beställa ett par skor från zara men undrar hur det är i sko storleken? vad tog du för storlek?

24 maj 2011 21:34:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: De är "normala" i storlekarna men lite trånga i början tycker jag. MEN mina töjde sig och blev en bra storlek efter att jag gått in dem. Lycka till!

24 maj 2011 21:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->