ETIKETTER

fredag, maj 06, 2011

Min önskelista del 1


Bälte från Hermes. Väska från Chanel. Macroobjektiv från Tamron. Plånbok från Mulberry. iPhone från Apple. Armband från Hermes. Trench och halsduk från Burberry.
Om exakt en vecka fyller jag 25 år. 25! För första gången på väldigt länge vet jag vad jag önskar mig i present. Det är saker som jag velat ha länge och som jag nu på senare tid verkligen funderat på att skaffa. Har här ovan sammanställt alla dyra saker i ett kollage. Egentligen är inte detta en önskelista till min 25-årsdag, utan mer en önskelista på saker som jag vill ha överhuvudtaget. Några av sakerna är faktiskt redan på gång, hihi.

Etiketter: ,

7 Comments:

Anonymous syrran sa...

Jag köper chanel väskan till dig :)

7 maj 2011 15:25:00  
Anonymous Tindra sa...

Bra lista! :)

7 maj 2011 20:03:00  
Anonymous sanna sa...

Hermes armbandet har jag varit ute efter ett tag nu! haha

8 maj 2011 14:21:00  
Blogger Chanel sa...

Grattis i förskott! ;)

8 maj 2011 16:00:00  
Anonymous Melissa sa...

Chanelväskan är varje kvinnas dröm väska :))
Grattis i förskott! Hoppas du får allt du önskar dig :)
Puss <3

8 maj 2011 21:15:00  
Anonymous Lexi sa...

Där ser man , du är oxe du med=P Jag blir 24 på söndag =P Ska du fira med fest eller nåt? 25 är ändå stort ju =)

För övrigt, riktigt fina grejer du önskat dig!! =)

9 maj 2011 10:13:00  
Anonymous Malin sa...

Åhh! Hoppas att du får allt! :) Flera av sakerna som finns med är drömmar för mig också! :) På lördag tänkte jag förresten inviga örhängena som jag vann av Dig! :) :) Kramar

12 maj 2011 16:49:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->