ETIKETTER

tisdag, maj 17, 2011

Jag vill ha...


Jag vill ha samma frukost idag igen!
God morgon alla glada!
Idag är det tisdag! Hur mår ni? Här är allt bra, förutom en snuvig näsa. Har varit förkyld i en vecka nu och jag börjar, nej jag ÄR, trött på det. På bilden ser ni frukosten från i söndags. Det blev ingen vattenmelon, men jag fick söta jordgubbar istället! Hann idag inte få i mig någon frukost så gissa om jag blir hungrig när jag tittar på den här bilden?! Häller i mig en massa jordgubbste på kontoret istället. Hörs senare, ha en bra dag allihopa!

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Juliannie sa...

Ha ha ha, när jag såg rubriken trodde jag att det skulle vara kläder eller något sånt i inlägget!

17 maj 2011 12:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Ha en underbar dag själv!

17 maj 2011 16:22:00  
Anonymous tindra sa...

gott gott gott

17 maj 2011 20:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->