ETIKETTER

torsdag, maj 26, 2011

Filmfynd



Igår köpte jag dessa fem filmer från Åhléns. De, och många andra filmer & tv-serier, var alla sänkta till låga och bra priser. Jag är svag för Jane Austens alla verk och har ännu inte sett Övertalning. Någon som har sett den?

Köpte även den omtalade filmen som Leann Rimes och Eddie Cibrian (Cole från Sunset Beach) spelade in för ett tag sedan, Flammande Skyar. Omtalad eftersom de blev kära, lämnade sina makar och gifte sig med varandra. Haha, någon som sett den? Fick den för 39 kr, resten för 59 kr/st.

Tror dessutom inte att det bara är Åhléns här i Örebro som har rea, så kolla i din stad också om du vill fynda. Det roliga var att jag hittade filmer som var billigare i blu-ray än som dvd, haha! Fanns massa bra filmer och tv-serier som exempelvis Twilight, New Moon, The City, Fresh Prince, Bounty Hunter, Life As We Know It och MÅNGA fler.

Etiketter: , ,

2 Comments:

Blogger Chanel sa...

Övertalning är en film jag har sett med min kära svag-för-Jane-Austen-mor :) Den är bra, så du bör se den så snart som möjligt ;)

26 maj 2011 21:23:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har sett flammande skyar vilken som vanligt inte var lika bra som boken (som står i min bokhylla om du vill läsa den). Puss/ Rachel

26 maj 2011 21:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->