ETIKETTER

söndag, maj 22, 2011

Dop, beställningar och rabattkod


Hej hopp. Igår var vi i Södertälje på min mans kusins sons (!) dop. Invigde mina skor och de har faktiskt töjt sig (yeeey!) så de var väldigt bekväma. Glömde ta med mig kameran så jag har inte en enda bild från tillställningen förutom den här ovan som jag knäppte av med mobilen mot slutet då det serverades tårta, choklad i massor och dessa supersöta mini-cupcakes. Vet inte om det syns på bilden, men de är riktigt små (typ som femkronor). Ska köpa så små formar och baka själv!

Idag har för övrigt varit en lugn dag. Har hunnit slänga iväg en beställning till Nelly och adderat en blus i en gammal beställning från H&M. Fick mail om en rabattkod från Nelly som jag utnyttjade. Handla för 400 kr och få 200 kr i rabatt. Rabattkod: PyTT69uR. Koden gäller fram till den 30 maj 2011. Dessutom är det fri frakt just nu!

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->