ETIKETTER

lördag, maj 28, 2011

Dagens klädsel


Blus = Gina Tricot. Jeans = Nudie. Skor = Zara.
Hallå allihopa! Vilken lång dag det har varit. Vi har precis sett klart Champions Leauge-finalen mellan Barcelona & Manchester United och ska nu titta på film. Tänkte bjuda på dagens outfit som jag idag testade att fota med min dator. Bilderna är inte av samma kvalité som med systemkameran, men det blev betydligt lättare att fota mig själv på detta sätt. Nu kan jag bjuda på mina egna outfits oftare!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Nice Mary!!/Kiss R

29 maj 2011 11:32:00  
Anonymous Anonym sa...

Snyggt!

30 maj 2011 08:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Vacker som alltid!

30 maj 2011 15:15:00  
Anonymous sanna sa...

Zara skorna är så fina!

30 maj 2011 17:48:00  
Anonymous Mylo Beauty sa...

Brukar läsa din blogg väldigt ofta och vill nu tipsa om mitt egna företag, Mylo Beauty.

Jag är utbildad Make up artist från International make up center i sthlm och har nu öppnat ett eget företag. Jag finns på Salong ONE i Södertälje. Jag gör make up's för olika tillfällen, hårtyling/ uppsättingar och lätta ansiktsbehandlingar.

Så kom gärna förbi och titta eller gå in och gilla på facebook:) Sök på Mylo Beauty så finns allt där.

MvH/ My


Och den där blusen var verkligen fin!!! :)

30 maj 2011 19:48:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->