ETIKETTER

tisdag, april 12, 2011

Skor från Tommy Hilfiger

Igår var jag på jakt efter nya vårskor. Jag hittade mina favoriter redan i helgen, men tyvärr var de för små och fanns inte i större storlek. De kom från Fred Perry och du hittar dem på min andra blogg. Jag fortsatte min skojakt och lyckades hitta dessa fina från Tommy Hilfiger. De sitter hur bra som helst och jag är sååå glad över att jag fick tag på ett par "denim-mönstrade" tygskor. Tycker det är så jäkla snyggt till brunbrända ben.



Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous laurie sa...

ohh va du e underbar! tack så mycket söta du, jag har sparat ner den nu :D ohh fina skor du köpt, perfekta för en helgs promenad eller en riktigt shopping dag :)
kram

12 apr. 2011 23:17:00  
Anonymous Linda sa...

Jätte snygga :)

13 apr. 2011 10:20:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->